חשיבות שרת בקידום אתרים
מומחה לקידום אתרים
מדידת תנועות הגולשים
שיווק המוצר האינטרנטי
ניהול מוניטין באינטרנט
חשיבות תוכן איכותי
קידום אתר מכירות
קידום עסקים
גיבוי אתרים
עדכון פנדה
קישורים מומלצים
שותפים
העברת אתר לHTTPS
קישור האתר לחשבון גוגל פלוס
עידכונים
24/10/2012 - קשרו את דפי האתר לחשבון גוגל פלוס שלכם
24/10/2012 - העברת אתר לתצורת HTTPS - האם המיקומים של האתר בגוגל יפגעו?
24/10/2012 - בינג פרסמו הנחיות חדשות לגבי כלי ניהול האתרים שלהם

 דפי נחיתה בפייסבוק


דף נחיתה באופן כללי, הוא דף שאני רוצה לכוון אליו את הגולש למטרה מסויימת – בדרך כלל, לרכישה. אם אתם עסק אינטרנטי ומעוניינים להקים דפי נחיתה מחוץ לאתר שלכם, רצוי שתשקלו בנוסף לקידום הממומן של גוגל, גם דפי נחיתה בפייסבוק.


דפי נחיתה בפייסבוק
עוד בנושא קידום אתרים:


דפי נחיתה בפייסבוק


דף נחיתה מעוצב באתר אינטרנט שרשומים אליו 500 מיליון איש, הוא אולי הדבר הכי חשוב שהעסק שלכם צריך. חשוב שהדף הזה יהיה "מופץ" בפייסבוק באמצעות הפרסומות הצפות בצדדי הדפדפן כשאתם מחוברים למשתמש שלכם בפייסבוק. זה אומר שיש סיכויים גבוהים שהוא יקליק על הפרסומת. חשוב שדפי נחיתה בפייסבוק יתמצתו בצורה טובה את השירות שלכם, בקצרה ובמדויק.

היתרון של הפייסבוק בניגוד לפרסומת מחוץ לאתר, הוא שהפייסבוק יכול להביא אליכם גולשים רנדומליים בלי שהתכוונתם או כיוונתם אליהם. פרסומת עולה בפילוח מדויק. פייסבוק מציף ללא פילוח – ולכן יש פוטנציאל להגדיל את קהל הגולשים בלי "שהתכוונתם". שלח ושכח. חשוב, אגב, ששני דפי הנחיתה – גם בפרסומות ממומנות של גוגל וגם בפייסבוק, יביאו לדף, נחיתה חיצוני ומשם אל האתר עצמו. רצוי, אם אפשר, לדלג על הדף האמצעי המתווך, אבל אם אי אפשר – אז לפחות שיוביל הוא בעצמו אל האתר שלכם. כך אתם מבטיחים העלאת גלישה לאתרכם, שגם אם לא תביא לרכישה (ודף פייסבוק או פרסומת טובים כן יעשו זאת) לפחות הטארפיק יעלה את דירוגכם בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל.

דפים בפייסבוק מאפשר לעשות LIKE, מאפשרים להפיץ, להגיב, להמליץ – וזאת ללא מתווכחים. הקהל יגיד את שלו ואם אתם טובים, מיליונים יכולים לראות אתכם בשנייה, בעידן הרשתות החברתיות. לכל גולש יש בממוצע 200 חברים; אתם בכלל מבינים כמה גולשים יכולים לראות אתכם, אם לדף העסק שלכם יש לדוגמה, 4000 LIKE?

חזור
twitter_32 facebook_32 linkedIn_32