חשיבות שרת בקידום אתרים
מומחה לקידום אתרים
מדידת תנועות הגולשים
שיווק המוצר האינטרנטי
ניהול מוניטין באינטרנט
חשיבות תוכן איכותי
קידום אתר מכירות
קידום עסקים
גיבוי אתרים
עדכון פנדה
קישורים מומלצים
שותפים
העברת אתר לHTTPS
קישור האתר לחשבון גוגל פלוס
עידכונים
24/10/2012 - קשרו את דפי האתר לחשבון גוגל פלוס שלכם
24/10/2012 - העברת אתר לתצורת HTTPS - האם המיקומים של האתר בגוגל יפגעו?
24/10/2012 - בינג פרסמו הנחיות חדשות לגבי כלי ניהול האתרים שלהם

עבור פרסום יעיל חייבים ניתוח תנועות גולשים


פרסום ושיווק אינם עניין נקודתי: לא מדובר רק ברגע אחד בו אתם שולחים פרסומת על פני המים ובזה תם העניין. מדובר בתהליך ארוך וסיזיפי לעתים, הדורש לא מעט מחשבה והבנה כדי למקסם את התוצאות ולהבטיח לעצמכם שתגיעו למקסימום אנשים. מדובר במקצוע של ממש. קידום אתרים בגוגל הוא בגדר תחום מקצועי אשר אנשים מתמקצעים בו. קידום אתרים בגוגל מבטיח לכם מצד אחד קידום האתר בתוצאות החיפוש, ומאידך גם מבטיח לגולשים כי התכנים שהוא נחשף אליהם הם רלוונטיים יותר. קידום אתרים בגוגל צריך להיעשות על פי כללים נוקשים שגוגל מציבה, שנועדו למנוע "מלכודות קישורים" שמושכות משתמשים אל אתרים שאינם רלוונטיים מחד, ולהבטיח שמי שמחפש את האתר שלכם באמת יגיע אליו.


פרסום יעיל באינטרנטעוד בנושא קידום אתרים:


צריך להיות עם אצבע על הדופק


פרסום האתר צריך להתבצע בחכמה. קופירייטר איננו סתם ממציא סיסמאות שנשמעות טוב, המדובר בתוצר של תהליך שלם, שמתחיל בהכרת המוצר והבנת הדרכים הטובות ביותר כדי לשווק אותו לקהלי יעד שונים. קידום אתרים בגוגל צריך להיעשות בצורה דומה. לא מספיק לכתוב עשרות מילות מפתח במאמר באופן רנדומאלי. לצורך קידום אתרים בגוגל צריך לבחור את המלים הנכונות לפי קהלי היעד השונים שאנחנו מזהים. אולם, מאחר ואיננו יכולים להתנבא, עלינו לעקוב אחר הביצועים של כל אחד מהביטויים שבחרנו, כדי להבין אילו מהם עובדים, אילו לא, והכי חשוב – לנתח מהם הביטויים שימשכו יותר אנשים ולקוחות חדשים. את זה אפשר לעשות רק על ידי ניתוח תנועות גולשים. ניתוח תנועות גולשים מביא בחשבון הרבה מאוד פרמטרים, כדי לנסות להבין מה הם הדברים שהכי מושכים את הלקוחות השונים באתר שלנו.


כחלק מתהליך קידום אתרים בגוגל צריך כל העת לחדד את הביטויים, ועל ידי כך לשפר את התוצאות שנקבל. כך למשל, ניתן באמצעות
ניתוח תנועות גולשים להבין אילו ביטויים הם אלה שמשכו את הגולשים בצורה הטובה ביותר, וחשוב מכך עם אילו ביטויים יש לנו את אחוז ההמרה הגבוה ביותר. אחוז המרה, לטובת מי שאיננו בקיא במונחים, הוא אחוז הגולשים שמגיע להמרת משתמש לקונה. הרי בסופו של דבר איננו רוצים "רק" מבקרים באתר, אנחנו רוצים פעילות עסקית.


קיים צעד נוסף שגולש צריך לעשות כדי להפוך להיות קונה. מעקב אחר תנועות הגולשים וניתוח המגמות השונות בהם ייתנו לנו תמונה על הביטויים שמהם הגיע אחוז המומרים הגבוה ביותר. קידום אתרים בגוגל צריך להביא בחשבון את המסקנות האלה ולשנות את המאמרים המשמשים לצורך קידום אתרים בגוגל, כך שימשכו יותר ויותר אנשים עם פוטנציאל המרה.



מדובר בתחום מקצועי – היעזרו במקצוענים


הרבה מאוד פרמטרים באינטרנט אפשר לעשות לבד. ישנם אפילו כלים חינמיים המאפשרים לבעלי אתרים לבצע ניתוח של תנועות גולשים ולהבין יותר טוב מתי באים יותר גולשים, מהיכן הם באים ומה הם הדברים שאפשר לעשות כדי למשוך יותר גולשים כאלה. אולם, מאידך, אינכם צריכים להמציא את הגלגל מחדש, וחבל שתעשו טעויות במסגרת קידום אתרים בגוגל שעלולות לעלות לכם במוניטין ולפגוע בפוטנציאל הכלכלי של הרעיון שלכם. ישנן הרבה חברות המתמקצעות בתחום קידום אתרים בגוגל, ויודעות להציע שירות קידום אתרים בגוגל שבאמת יבטיח לכם את התוצאות שאתם מחפשים.


כמו בכל תחום אחר בחיים, גם כאן חשוב לפנות רק לחברות רציניות, אשר צברו ניסיון ומוניטין בתחום הזה. זכרו, כי המוניטין של העסק שלכם מונח על הכף ואינכם יכולים להסתכן בפגיעה בו. עם בחירה נכונה, אתם בדרך להצלחה.
 

twitter_32 facebook_32 linkedIn_32