חשיבות שרת בקידום אתרים
מומחה לקידום אתרים
מדידת תנועות הגולשים
שיווק המוצר האינטרנטי
ניהול מוניטין באינטרנט
חשיבות תוכן איכותי
קידום אתר מכירות
קידום עסקים
גיבוי אתרים
עדכון פנדה
קישורים מומלצים
שותפים
העברת אתר לHTTPS
קישור האתר לחשבון גוגל פלוס
עידכונים
24/10/2012 - קשרו את דפי האתר לחשבון גוגל פלוס שלכם
24/10/2012 - העברת אתר לתצורת HTTPS - האם המיקומים של האתר בגוגל יפגעו?
24/10/2012 - בינג פרסמו הנחיות חדשות לגבי כלי ניהול האתרים שלהם

על ניהול מוניטין באינטרנט (ORM)


כל בעל עסק יודע, כי הנכס החשוב ביותר לעסק שלו – כמעט ללא יוצא מן הכלל – הוא המוניטין שהעסק צבר. מרופאים ועד ליבואנים וקמעונאים, כולם יודעים כי המוניטין הוא מה שיגרום ללקוחות להמשיך להגיע אליהם. לשם כך, ממתגים את עצמם עסקים רבים וממצבים את עצמם בדרכים שונות. משרדי רופאים, אשר המוניטין חשוב להם, דואגים שהמשרד יהיה מכובד וראוי, ומשקיעים מחשבה רבה כדי להבטיח שמירה על המוניטין המתחייב. משרדי עורכי דין באופן כללי הביאו את זה לשיא. ובאינטרנט? האם גם באינטרנט אפשר לנהל מוניטין?


עוד בנושא קידום אתרים:


גם קידום אתרים בגוגל וגם ניצול "הצעות גוגל"


כולנו מכירים את מנוע החיפוש שהפך כבר לשם דבר של ממש. כיום כאשר רוצים לומר למישהו שיחפש משהו באינטרנט, מציעים לו "לגגל" את זה. גוגל כבר מזמן איננה רק אתר של מנוע חיפוש. החברה, באמצעות ראייה אסטרטגית, הצליחה להביא למצב בו היא שולטת הלכה למעשה בצומת המידע העיקרי באינטרנט. אם בעבר אנשים היו מקלידים את שמות האתרים אליהם הם רוצים להגיע, היום יש לא מעט אשר עושים זאת באמצעות חיפוש בגוגל.
אחד החידושים של גוגל, שנועד להבטיח קלות שימוש למשתמש, הוא שירות ההצעות. כאשר אנחנו מתחילים להקליד מלים בגוגל, גוגל מנסה לנחש מה אנחנו כותבים ומשלים את המילה או המשפט. כבר יש לא מעט תמונות של משפטים מוזרים שהופיעו בשירות זה של גוגל, אולם מדובר בעניין עם פוטנציאל בעייתי למדי: שערו בנפשכם שמישהו מקליד את שם האתר שלכם או שמכם באינטרנט והמשפט שההצעה מעלה הוא לא מחמיא בלשון המעטה? ברור כי הדבר יכול ליצור נזק. למרבה המזל, ההצעות האלה של גוגל מתבססות על המידע המתפרסם על האתר או המוצר ברשת, ולכן ניתן להשפיע עליהם. קידום אתרים באינטרנט הוא חלק ממארג של פרסום ושיווק האתר. ניהול המוניטין באמצעות תכנים באינטרנט הוא חלק שני בעניין.


מדובר במנגנון אוטומטי אצל גוגל. גוגל איננה מתערבת בו, למעט במקרים בודדים וקיצוניים ביותר. כיוון שכך לא ניתן לפנות לגוגל בבקשה שישנו את ההצעות שעולות עם השם שלכם (זה ממילא גם מנוגד לתפיסת העולם של גוגל...).
בצד קידום אתרים בגוגל צריך להתבצע גם ניהול המוניטין. ניהול המוניטין כולל את הצפת הרשת במידע חיובי אודותיכם. את המידע צריך לפרסם באתרים ובפורומים רבים. בעצם, ההצעות משלימות את השאלות הנפוצות שנשאלו או המשפטים הנפוצים ביותר באתרים שמכילים את מילות החיפוש. לכן, ככל שיהיו יותר אתרים המכילים מידע חיובי אודותיכם, כך גם ההצעות תהיינה חיוביות יותר. אפילו פוליטיקאים משתמשים בשירות זה כדי ליצור לעצמם שם טוב. אם זה מצליח אצלם – הרי שזה יצליח אצל כל אחד אחר, לא?

מחיקת תוצאות שליליות בגוגל ע"י חברת קידום

לצד קידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין הוא נדבך נוסף בפרסום


ניהול מוניטין לבדו איננו מספיק כמובן, ולא ניתן לוותר על קידום אתרים בגוגל לצורך הפרסום. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יימצא בתוצאות, בעולם בו כולם נעזרים בשירותי קידום אתרים בגוגל – אין לכם ברירה אלא להיעזר בשירות קידום אתרים בגוגל גם. אם כבר הבנתם שהמוניטין שלכם חשוב ביותר, הרי שגם קידום אתרים בגוגל צריך להיעשות על פי התפיסה הזאת. קידום אתרים בגוגל צריך להיות איכותי עם תכנים איכותיים, כדי להבטיח שהאתר שלכם יקבל לא רק חשיפה אלא גם חשיפה טובה.


מאמרי קידום אתרים בגוגל, המכילים את מילות המפתח הרלוונטיות בצד העלאת מידע מתאים לאתרים שונים, כדי להבטיח שההקשר של השם (המוניטין) שלכם – אצל גוגל ובכלל – יהיו חיוביים, הם המפתח להצלחה בשיווק באמצעות האינטרנט. נראה כי קידום אתרים בגוגל הוא כמעט בגדר חובה שאי אפשר לוותר עליה. אחרי הכל בלי קידום אתרים בגוגל, האתר שלכם עלול למצוא את עצמו במקום בו המשתמשים הפוטנציאליים של האתר שלכם כלל לא מגיעים אליו.
 

twitter_32 facebook_32 linkedIn_32