חשיבות שרת בקידום אתרים
מומחה לקידום אתרים
מדידת תנועות הגולשים
שיווק המוצר האינטרנטי
ניהול מוניטין באינטרנט
חשיבות תוכן איכותי
קידום אתר מכירות
קידום עסקים
גיבוי אתרים
עדכון פנדה
קישורים מומלצים
שותפים
העברת אתר לHTTPS
קישור האתר לחשבון גוגל פלוס
עידכונים
24/10/2012 - קשרו את דפי האתר לחשבון גוגל פלוס שלכם
24/10/2012 - העברת אתר לתצורת HTTPS - האם המיקומים של האתר בגוגל יפגעו?
24/10/2012 - בינג פרסמו הנחיות חדשות לגבי כלי ניהול האתרים שלהם

 מיהו מומחה קידום אתרים?


אוניברסיטאות רבות מתגאות בכך שהן מכשירות היום אנשים לעסוק בעתיד במקצועות שעדיין לא הומצאו בכלל. הדבר נכון בתחומים רבים ובמיוחד בתחומי הפרסום והמחשבים – כמו גם השילוב בין שניהם. ככל שאנחנו מתקדמים והטכנולוגיה מתקדמת, כך גם השילוב בין פרסום ומחשבים (ספציפית האינטרנט) הולכים והופכים שזורים זה בזה. כך למשל, ישנם כבר היום מומחים בקידום אתרים. קידום אתרים בגוגל ובכלל הפך להיות מקצוע מבוקש ביותר. מנועי החיפוש הם השולטים באינטרנט על הקשר בין האתרים השונים לבין הלקוחות. קידום אתרים בגוגל שנעשה נכון, יכול להבטיח לכם מיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש ועקב כך יותר לקוחות. מיהו מומחה קידום אתרים ואיך בוחרים אחד.


עוד בנושא קידום אתרים:


על קידום אתרים בגוגל ובכלל


בעבר, ניתן היה להסתפק בשביל קידום אתרים בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, בהצפת האתר במילות חיפוש נפוצות. מנועי החיפוש היו סורקים את הרשת, מזהים את מילות החיפוש האלה באתר שלכם, וכך היו מציבים את האתר שלכם ברשימת תוצאות החיפוש. הבעיה הייתה כמובן שאלה לא היו תכנים רלוונטיים רוב הזמן עבור המחפשים. ככל שהתכנים העולים בתוצאות החיפוש אינם רלוונטיים, הדבר פוגע במנוע החיפוש. כך קרה שמנועי החיפוש החלו לחפש דרכים, כדי להבטיח שתוצאות החיפוש יהיו רלוונטיות לחיפוש ושלא ניתן יהיה לעבוד עליהם.


עם הזמן השתכללו השיטות של מנועי החיפוש לסנן את האתרים השונים ולהילחם בתופעות כגון "חוות תוכן" – תוכנות שמייצרות תכנים באופן אוטומטי, אפילו אם אינם קוהרנטיים; כיום גוגל מפעילה אלגוריתם מסועף ומסובך שיכול לזהות ברוב המכריע של המקרים אילו טקסטים נכתבו על ידי "בוטים" (כלומר תוכנות) ואילו נכתבו על ידי בני אדם. קידום אתרים בגוגל, גם אם קידום אתר תדמית וגם אם קידום אתר מכירה,  צריך להביא בחשבון את העובדה הזאת ולהיעזר במאמרים אשר נכתבו על ידי אנשים, כדי להבטיח שהאתר לא יסונן מתוצאות החיפוש.


מומחה לקידום אתרים, אם כך, הוא אותו מקצוען אשר יודע להציע את האסטרטגיה הנכונה לצורך קידום אתרים בגוגל וניצול נכון של האתר לצורכי פרסום. מומחה קידום אתרים בגוגל יידע לנתח יחד אתכם את הדברים שיעזרו למצב את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש – שזה הרי דבר חיוני כדי להבטיח כמה שיותר חשיפה לאתר שלכם. קידום אתרים בגוגל איננו עניין פעוט שניתן לעשות בקלות. מלבד קידום אתרים בגוגל יש צורך לבצע מעקב וניתוח של הביצועים של האתר במתכונתו הנוכחית, כדי לשנות את מה שדורש שינוי ולהבטיח שנקבל את התוצאות המיטביות עבורנו.


כיום גוגל שולטת על הצומת העיקרי


גוגל הבינה בראייה אסטרטגית, כי מי שישלוט על האופן שבו אנחנו מוצאים את המידע, יבטיח לעצמו שליטה על צומת מידע הכרחי וחיוני. כך למשל, גוגל נלחמה בדואר הזבל – כדי לחסל מוקד תחרות אחר שהיה לחברה. באמצעות צעדים אלה ואחרים ממצבת את עצמה גוגל כמנוע החיפוש המוביל, וגם מחזקת את אחיזתה באופן בו אנשים מחפשים ברשת.  אולם לגוגל עניין בכך שיהיו מומחי תוכן שיעסקו בתחום קידום אתרים בגוגל – כי כך הם יכולים להבטיח שהאתרים ייבנו באופן שימקסם את האפשרות של מנוע החיפוש להציע את התוצאות הרלוונטיות ביותר למשתמשים השונים.


אם אתם רוצים להבטיח שהאתר שלכם יקבל את המיקום הראוי לו והגבוה ביותר האפשרי, הרי שאתם לחשוב כבר בשלב התכנון כיצד תקדמו האתר בגוגל. צריך לחשוב על מילות המפתח האפקטיביות ביותר ולבנות תכנים מתאימים לאתר האינטרנט. לאחר שפרסמנו את התכנים האלה אנחנו צריכים להמשיך ולעקוב אחריהם, כדי להבטיח שהם עומדים ברף הביצועים שאנחנו רוצים. לאורך הזמן אנחנו נעדכן ונשנה את התוכן, כך שככל שיעבור הזמן האתר שלנו יהפוך להיות ממוקד יותר ויותר ויבטיח לנו תוצאות טובות יותר.
 

twitter_32 facebook_32 linkedIn_32